sobota 6. januára 2018

Mesiac alebo tridsať dni (poviedka na pokračovanie) 5 časť

DEŇ PIATY (SOBOTA)


Každú sobotu ráno si chodím zaplávať. Moja priateľka si cez víkend rada pospí o niečo dlhšie a tak mám nejakú tu hodinku navyše len sám pre seba. Na plavárni sa opäť rozcvičovala tá sexi slečinka so zarezanými plavkami, čo posledne, a tak som sa venoval nielen plávaniu, ale aj peknému výhľadu. Dal som si klasických dvadsať dĺžok, potom som si dôkladne vysušil vlasy a šiel som domov. Zapol som si wifi na mobile a šiel som na facebook. Kristínka bola už pripojená. Rozhodol som sa, že si s ňou chvíľu pokecám.




- Dobré ráno, slečna Hámová.

- Dobré ráno, pán Rozbor :)

Typická Kika a jej smajlíky.

- Ako si sa vyspala?

- Celkom fajn, ale s vami by to bolo určite príjemnejšie. Hihi :)

- Nepochybne. Mám otázku.

 - Áno? :)

 - Čo hovoríš na Lauru?

 - Na Lauru? Prečo sa ma pýtate na Lauru, pán Rozbor? :)

 - Len tak. Zaujíma ma tvoj názor. A prestaň s tým vykaním, dohodli sme sa, že tú hru budeme hrať iba v práci. Klára leží hneď vedľa mňa." 

- OK, prepáčte.Teda prepáč. Pokiaľ ide o Lauru, podľa mňa je pekná, má v hlave, no na môj vkus je príliš ambiciózna a chladná. Ale keby som bola chlap...no viem si predstaviť, že by som sa za ňou otočila. Hihi :P

Bol som prekvapený, že Kika pozná význam slova ambiciózna. Niekedy dokáže človeka naozaj zaskočiť.
- A otočila by si sa za ňou aj ako žena?

-Čože? Ako to myslíš? :)

- No proste skús ju na okamih nevnímať ako kolegyňu, ale ako objekt... objekt záujmu.   

- Takto som sa na to nepozerala, si nejaký divný :) 

Na chvíľu som sa odmlčal.

- ???

- Skúšala si to niekedy s nejakou kamoškou? Myslím, keď si sa pripila niekde na diske            alebo tak?

- Prečo by som také niečo robila? Ja som na chalanov, ak si si náhodou nevšimol :)

- Ani si si to nikdy nepredstavovala? Priznaj sa Kika. No tak :)

- Neláka ma to, ak narážaš na to... :)

Vedel som, že takto sa nikam nedostaneme. Súčasťou môjho plánu bolo, aby sa Laura s Kikou zblížili. Musel som ísť na to inak. 

Opäť som na odmlčal.

- ???

- Tak v pondelok, Kika.

- Počkaj, ako to myslíš, v pondelok?

-Sklapni, nevidíš, že som skončil?

- Stalo sa niečo? :(

- Daj mi pokoj, Hámová.

- Prepáčte...pán Rozbor, môžem to nejako napraviť? :(

- Ospravedlň sa mi!

- Prepáčte mi, prosím, moje drzé správanie, veľmi ma to mrzí...urobím čokoľvek, aby som to napravila.

- Naozaj čokoľvek?! uisťoval som sa.

 Na pár sekúnd sa odmlčala. - Naozaj čokoľvek. 

- OK. V pondelok si oblečieš najsexi oblečenie a topánky s najvyšším opätkom, aké nájdeš.    Jasné?!

- A aké oblečenie by ste si predstavovali, pán Rozbor? :)

- Bielu blúzku s poriadnym výstrihom, čipkovanú priesvitnú podprsenku, povedzme                  kráľovsky modrú, ďalej čiernu minisukňu, ktorá ti bude siahať ledva po zadok, kráľovsky        modré tangá, čierne podväzky a klasické lodičky aspoň s 13 centimetrovým podpätkom.

- Neviem či všetko, čo odo mňa požadujete, mám v skrini. Navyše dnes je štátny            sviatok a obchodné domy sú zavreté. Ale posnažím sa. Pre Vás.

- Nevyhováraj sa, Hámová, zajtra sú už obchody otvorené ako počas bežného víkendu. Do   pondelka máš času dosť. Keď budeš hotová, dáš si to všetko na seba, vrátane topánok, a odfotíš sa. A snaž sa, lebo ťa budem hodnotiť prísnejšie ako v škole. Je to jasné?!

"Dobre, pán Rozbor. Ako poviete. Pozriem sa, čo z toho, čo ste mi kázali si obliecť, mám v skrini a  čo mi bude chýbať, zajtra dokúpim. Potom sa v tom odfotím (vrátane topánok) a pošlem Vám to na  mail.. Koľko fotiek by ste si želali?

- Dohodnime sa na piatich. Ale snaž sa, lebo budem veľmi kritický!

- Urobím všetko pre Vašu spokojnosť, pán Rozbor :)

 OK, idem sa venovať Kláre, na dnes máš voľno. Zajtra ti opäť napíšem, buď pripojená.

- A kedy Vás môžem asi tak očakávať, pán Rozbor? :)

- Keď si nájdem čas. Nemaj drzé otázky. Keď sa mi bude chcieť, napíšem ti. Fotky mi pošli zajtra do štvrtej poobede. Ak tam dovtedy nebudú, skončili sme spolu. Chápeme sa?

- Áno pane, ako poviete. Zajtra tam určite budú. Len pre Vás :) Už teraz sa veľmi            teším, môj drahý pane.

- To som rád. Prajem ti peknú sobotu, ty malá mrcha.

- Ďakujem, pán Rozbor, aj ja Vám prajem krásnu sobotu a už sa neviem dočkať, kedy sa mi budete môcť opäť venovať :) 

Odhlásil som sa z facebooku a z Kristínkynho pracovného mailu som napísal Laure. Samozrejme v Kikinom mene. 

Ahoj Laura. Dúfam, že na čokoládach si si pochutila a že ťa moja erotická báseň príjemne navnadila :P Pošlem ti zajtra pár svojich fotiek do mailu. A chcela by som, aby si sa do práce obliekla presne podľa nich :) Verím, že ma nesklameš, lebo keď niekto zraní city ockovej jedinej  dcéry, vie byť veľmi nepríjemný a asi by si nerada prišla o prácu na úrade...alebo sa mýlim? :) Teším sa :P Premýšľaj. Zajtra sa ti ozvem. Pekný víkend :)

                                                                                                                      Kika


Hotový text som si naposledy prečítal a následne som ho odoslal. Potom som vymazal správu z odoslanej pošty a vyhodil som ju aj z koša. Odhlásil som sa z Kristínkynej adresy. Stopy boli úspešne zahladené.
Vedel som, že Laura je do roboty taká zažratá, že si kontroluje pracovnú poštu aj počas víkendu, dokonca aj niekoľkokrát denne (na rozdiel od Kristínky, ktorá na to zvysoka kašľala aj cez pracovný týždeň). Bolo preto len otázkou času, kedy si prichádzajúci mail prečíta...   

                                                                                                                               



  

     

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára