sobota 20. januára 2018

Mesiac alebo tridsať dní (poviedka na pokračovanie)

DEŇ S PORADOVÝM ČÍSLOM 19 (SOBOTA)





- žiješ?- zobudila ma sms -ka od Kláry.
-ani neviem - odpísal som s trasúcimi prstami.
- kde si? - spýtala sa v ďalšej vete.
Poobzeral som sa okolo seba. Vyzeralo to na luxusnú vilu. Bolela ma hlava a chcelo sa mi zvracať. Vedľa mňa ležal nahý Jedlička, kúsok ďalej Laura s Kristínou a Hronská. Terárium s tarantulami bolo poodchýlené. No doriti. Čo sme to včera stvárali? Schoval som si hlavu do dlaní. Jeden z pavúkov liezol na vysokú palmu.
- u kolegu -  konečne som odpísal svojej priateľke.
- u kolegu či u kolegyne? - prišla mi takmer okamžitá otázka.
- sme tu viacerí. Dom je veľký - snažil som sa to zahrať do autu.
- idem ku kamoške. poobede sa stretneme. zatiaľ sa maj. -
- OK, budem sa tešiť- 
Hneď ako som správu odoslal, utekal som na záchod. Oprel som si hlavu o záchodovú misu a čakal som, kým bude po všetkom. Keďže ostatní ešte stále spali, ľahol som si naspäť do postele. S otvorenými očami som hľadel do stropu a snažil som sa poskladať útržky zo včerajšieho dňa. Začalo to ešte pred tou párty. Okolo štvrtej sme vyzdvihli Kristínku pred Mirageom, aby sme splnili jej tajný sen. Podľa dohody sme sa s Jedličkom obliekli ako tajní agenti FBI. Čierne sako, biela košeľa a tmavomodré slušivé džínsy. Na nohách kožené poltopánky. Kika si dala na seba krátke čierne odvážne vykrojené minišaty so strieborným vzorom. Na nohách mala obuté strieborné sandáliky. Skvelý výber na január. Okolo krku a na zápästí sa jej leskli jemné doplnky. Ústa mala zvýraznené červeným rúžom. 
"FBI. Pôjdete s nami, slečna" povedal som dominantným hlasom a z vrecka saka som vybral čípovú kartu, ktorou som si odklikával príchody a odchody z práce.
"Prepáčte, ale z čoho som obvinená? - vyzývavo a zároveň s hraným strachom si nás premerala viceprimátorova dcéra.
"Všetko, čo poviete, môže byť použité proti vám" zapojil sa do rozhovoru Jedlička. Podľa vopred dohodnutého plánu sme všetci traja kráčali smerom k toaletám. Nenápadne sme prešli okolo zamysleného SBS kara a vošli sme do dverí, na ktorých bolo nakreslené logo panáčika sediaceho na vozíku. Tieto priestory zvyknú byť predsa len menej frekventované ako klasické toalety. Jedlička za nami potichu zavrel. 
"Čo odomňa chcete?" predstierala obavy nadržaná Kristínka. "Chcem hovoriť so svojim právnikom" naoko sa bránila atraktívna absolventka praxe. "Nech sa páči, slečna" pousmial sa Strieborný a rozopol si džínsy. Silno stlačil krehké ženské rameno, čím Kiku donútil kľaknúť si na podlahu. Potom ju chytil za vlasy a pritlačil jej narúžované pery k svojej nadpriemernej výbave. Kika sa po pár sekundách poslušne poddala. Voľnou rukou provokačne prechádzala po mojich vydutých boxerkách a dráždila mi slušne nabitú zbraň. Striedavo si nás brala do úst a občas zapojila aj ruky. Maznala sa s našimi semenníkmi a nahlas pri tom vzdychala od vzrušenia. Primátorov syn si stiahol nohavice a chrbtom si ľahol na biele kachličky. Kristínka si kľakla nad jeho fešáka, podtiahla svoje čierne nohavičky, nežne si ho vzala medzi prsty a zasunula ho do seba. Nahlas zastonala a pomaly sa spúšťala čoraz nižšie. Zahryzla si do spodnej pery, ruky si dala za chrbát a oprela sa o Jedličkove vyšportované členky. Najskôr sa len tak opatrne natriasala ako keby dostala priamy zásah elektrickým prúdom, no postupne zrýchľovala. Onedlho sa to už podobalo na divokú jazdu. Keď strácala kontrolu nad svojimi hlasnými prejavmi, podišiel som k nej bližšie a zasunul som jej ho od úst. Okamžite zapojila svoje pery spoločne so šikovným jazykom. Bola v tom skvelá. Strieborný si doprial prestávku. Bez váhania som využil situáciu. Pleskol som svoju mladú kolegyňu po po oboch polovičkách. Zamraučala a poslušne si kľakla na všetky štyri. Provokačne vystrčila zadok a zatriasla ním. Kľakol som si k nej odzadu, chytil som ju okolo pekných bokov a bez problémov som do nej vkĺzol. Opäť spustila svoje hlasné prejavy, takže tentoraz sa musel obetovať starostov syn. Postavil sa oproti nej a o malú chvíľu už bolo počuť len dusivé vzdychanie, ktoré sa ozývalo neveľkou miestnosťou. Bolo to skvelé, Kristínka nám dávala poriadne zabrať. Potreboval som pauzu. Stehná sa mi triasli od námahy. Pomohol som svojej kolegyni na nohy. Oprela sa o stenu, chrbtom k nám. Jedlička k nej podišiel odzadu, rukou jej pritlačil hlavu o kachličky. Kolenom jej roztiahol nohy a tvár ponoril do jej hustých dlhých vlasov. Nadvihol jej minišaty a o chvíľu už bol hlboko v jej vlhkej mušličke. Stačilo pár krátkych prudkých pohybov a o niekoľko desiatok sekúnd naša mladá kolegyňa už poslušne kľačala s pootvorenými ústami, vyplazeným jazýčkom a privretými očami pri našich nohách... 




Musela sa ísť prezliecť. Inak to nešlo. My sme si akurát narovnali oblečenie a dohodli sme sa s Kristínkou, že sa stretneme priamo v Dromedárovi. Bolo o desať minút päť. Starostov syn ma zviezol vo svojom striebornom AUDI čku.
"Kamo, tá Kika sa nezdá, čo povieš?" otočil sa počas šoférovania mojim smerom. S úsmevom som prikývol a pohodlne som sa oprel o sedačku. Obyčajný človek nemá často  možnosť len tak sa previezť parádnom aute. 
Po skvelej večeri sme to všetci poriadne roztočili. Laura mala také odvážne strieborné šaty a vysoké jemné sandáliky, že som z toho takmer omdlel. Jack Daniel, Jim Beam, Johnnie Walker, Ballantines, to všetko v nás mizlo ako vo vyschnutej studni. To najlepšie však prišlo až nadránom. V rytme latino vyskočila na stôl najskôr Kristínka. V pravej ruke zvierala Absolut vodku. Naklonila ju nad seba a poliala si ňou najskôr vlasy, potom ju nechala stiecť na pery, na hrdlo, na prsia, až k svojim stehnám, ktoré mala opálené zo solárka. Jej zlaté minišaty sa leskli na svetle ešte viac. O chvíľu už stála oproti nej Laura. V ruke držala plnú fľašu Finland vodky, ktorá o pár sekúnd takmer celá skončila na jej na strieborných priesvitných minišatách. Jedlička obom našim kolegyniam podal fľašu drahého šampanského. Bez váhania ho otvorili a vzájomne si ho liali na seba. "Šaty dolúúú" skríkla spoza stola Hronská a Kristínka s Laurou bez slova poslúchli. O pár sekúnd sa už vášnivo oblizovali a bozkávali ako dve nadržané pubertiačky. Obe ich podprsenky skončili za burácajúceho potlesku na mojej tvári. Treťou fľašou šampanského si vzájomne oblievali odhalené pevné mladé kozičky. Strieborný išiel do boxeriek a postavil sa medzi dve rozbláznené mladé baby. Nemohol som zaostať. Šiel som ešte ďalej. S obnaženým vtákom som tancoval na stole a striedavo som oblizoval mokré brušká svojich dvoch kolegýň. Keď som sa natiahol po ďalšiu fľašu šampanského, šmykol som sa na mokrom stole a odvtedy akoby uťalo.

Teraz ležím v luxusnej vile Jedličkovho otca a snažím sa dať dokopy. Je za mnou  párty ako z divokého filmu. Keďže ostatní ešte spali, vzal som do rúk mobil. Zadal som stránku bulvárneho plátku stopky. sk. No doriti. Zahmlilo sa mi pred očami, keď som si prečítal úvodný titulok.

Párty zamestnancov mestského úradu sa zvrhla na divoké orgie. Medzi hosťami aj dcéra viceprimátora a syn primátora! Zajtra prinesieme exkluzívne foto. Máte sa na čo tešiť! 

"A sme v riti. Toto nerozchodíme" povzdychol som si a hlavu som schoval do dlaní.  
                            


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára