sobota 13. januára 2018

Mesiac alebo tridsať dní (poviedka na pokračovanie)

DVANÁSTY DEŇ (SOBOTA)




Sobota ráno je skvelý deň. Nemusíte vstávať do práce a sú pred vami dva dni voľna. Dnes ráno sme si to s Klárou po dlhšom čase konečne poriadne užili. Keď sme skončili, dal som si sprchu a pripojil som sa na internet. Na facebooku ma čakala správa od Kristínky.

- je mi jedno, čo hovorila Laura, rada si to kedykoľvek zopakujem :) -

Premýšľal som, čo jej mám na to odpísať.

- aj mne sa to páčilo, ale nemám pocit, že je to fér voči Kláre -

- a čo Lauraproject s.r.o? :) Hihi :D -

- Ani mi ju, prosím ťa, radšej ani nespomínaj. Ty malá zradkyňa... -

- Prepáčte, viem, že to nebolo odo mňa fér a mala som kvôli tomu výčitky svedomia. Mrzí ma  to :( -  

- OK, nechajme to už tak. Verím ti. Môžem otázku? :) -

- Jasné, pýtaj sa. :) -

- Páčilo sa ti to s Laurou? Ako by to dopadlo, keby mi v tú stredu nezazvonil vo vrecku mobil? :) -

- No... popravde... pár sekúnd pred tým som sa modlila, aby nezazvonil... Bola som neskutočne vzrušená :P -

- To znie zaujímavo  :) Mimochodom, čo s tým primátorovým potomkom? Bavili ste sa o ňom s Laurou? Mám pocit, že má z neho už teraz mokré nohavičky... -

- A nielen ona :P -

- Ty, nehnevaj ma :D -

- Takže už máš nejaký plán? Hihi :) -

- Možno... -

- Som samé ucho, pán Rozbor :) -

- Chcem tú malú ambicióznu mrchu trochu napáliť. - 

- Fúha... to znie zaujímavo. Chcem byť súčasťou Vášho tímu. Čakám na rozkazy :D -

- Počítam, že väčšina z báb bude z toho mladého úplne hotová. Je tak? -

- To už sa deje, pán Rozbor :D -

- Predpokladám, že aj Laura sa bude uchádzať o jeho priazeň a každá, ktorá po ňom pôjde, bude pre ňu od tej chvíle konkurentkou. Vrátane teba - 

-To sedí, milý pane :) -

- Chcem, aby si bola jej najväčšou konkurentkou. Naoko sa budeš tváriť ako jej najlepšia kamoška, no po celý čas pôjdeš po mladom. Rozumieme si? Prvých pár dní s ním len nenápadne flirtuj, no cez víkend to rozbalíš naplno. Vezmeme ho do nejakého podniku, kam pôjde ešte zopár vybraných kolegýň z úradu, ďalej ty, Laura, mladý a ja. A tam spravíme poriadnu párty, na ktorej to divoko roztočíme. Chcem, aby si ho zviedla priamo pred Laurinými očami. -

- Ale to sa kamoškám nerobí... :( -

 Premýšľal som, ako získam Kristínku na svoju stranu.

- Pozri, ty si podrazila mňa, teraz podrazíš Lauru. Bude to jedna - jedna. Dlhuješ mi to. - 

- Tak teda dobre. Ale musíte to poriadne premyslieť, pán Rozbor, aby nás tá chladná ambiciózna potvora zase neprekukla :)  Hihi -

- To už nechaj na mňa :) Hlavne si dnes pobehaj nejaké obchody a kúp si zopár zaujímavých kúskov na oblečenie aj na obutie, nech mladého očaríš  :) -

- Ako poviete, pane :) Idem sa dať trochu dokopy a začne sa vymetanie obchoďákov :P Hihi -

- OK, zajtra si napíšeme. Zatiaľ sa maj a pekný deň ti prajem. -

- Ďakujem, aj Vám :) -



Poobede sme sa šli s Klárou prejsť do parku. Bol takmer prázdny a tak sme to využili. Oprel som sa o jeden z mohutnejších platanov, moja polovička si kľakla na zem, rozopla mi zips na bledomodrých džínsoch, hodila vlasmi nabok a vzala si ma do úst. Pozerala na mňa zospodu tým pohľadom nevinného dievčatka, ktorý na mňa neskutočne zaberal. Jazykom sa starala o moje semenníky a o to ostatné sa spravodlivo podelili jej pery a šikovné prsty. Keď som jej chcel podať servítku, mlčky pokrútila hlavou. S úsmevom si oblízla kútiky úst a postavila sa.

Okolo pol tretej poobede som dostal nečakanú sms správu od Laury.

 - Čo myslíš, urobím na primátorovho starostu lepší dojem v mini šatách  alebo minisukni? Premýšľam či si vezmem nohavičky alebo mám ísť radšej bez nich... Nech sa so mnou  príliš netrápi. Posledná dilema. Sandáliky alebo radšej lodičky? Už sa neviem dočkať pondelku. Peknú sobotu, Tomáško - 

Však počkaj, ešte sa budeš čudovať, čo všetko dokážem, pomyslel som si, no provokatívnu sms - ku  som pre istotu radšej vymazal. Človek nikdy nevie...   
      





   

     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára