piatok 27. januára 2017

Po stopach kapitana Danka (priprava na vikendovu reportaz)

Tieto riadky pisem priamo z vlaku. Tento vikend posledna jazda regio jetom na trase Bratislava - Kosice. Koniec kulturnemu a relativne lacnemu cestovaniu s kapucinom v ruke. Podobne ako ostatni, aj ja som nuteny vratit sa k predrazenej ceste dostavnikom z cias bezfarebneho socializmu. Nedalo mi to, aby som naposledy neabsolvoval oblubenu trasu zo Ziliny do Bratislavy a aspon v spomienkach sa nevratil k viacerym prijemnym okamihom, ktore pozitivnym sposobom ovplyvnili moj zivot. Pocas vikendu mam v plane navstivit viacere knihkupectva, o ktorych napisem kratku obrazovu reportaz. Prajem Vam pekny vikend a osobitne pozdravujem kapitana Danka, ktory ukonci moju oblubenu trasu medzi Zilinou a Bratislavou. Ste frajer, pan predseda SNS

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára