pondelok 20. marca 2017

RETRO návrat III -obdobie milénia (vysoká škola)

-veľkým šokom bol pád dvojičiek v New Yorku v roku 2001
- začala vojna proti terorizmu
-v roku 2002 sme sa stali majstrami sveta v hokeji vo švédskom Göteborgu
-mňa čakalo kopec učenia, keďže slovenský jazyk a dejepis sú pomerne náročné odbory na štúdium







-mal som menej peňazí, preto so chodil na letné brigády
-prvý ročník som naplno podľahol bohémskemu spôsobu života
- nevynechal som žiadne študentské akcie, nejedno ráno som sa budil s bolesťou hlavy a nevoľnosťou
- keď sme chceli ísť na internet, chodili sme do študovne alebo do internetových kaviarní
-písal som prvé vážnejšie poviedky, pokúšal som sa o román
 -mal som obdobie, keď som prečítal jednu knihu denne
-začal som viacej sledovať filmy, ktoré niesli v sebe prívlastok kultové, objavoval som európsku kinematografiu
- spoznal som mnoho nových ľudí, veľa času som trávil v nočných podnikoch
- vstúpil som do vážneho vzťahu
- aj naďalej som intenzívne sledoval futbalové zápasy Ligy majstrov
- aktívne som navštevoval literárne akcie po celom Slovensku, dosť veľa som v tom čase cestoval vlakom
- užíval som si študentský život v Nitre, objavoval som zákutia krajského mesta
- občas som zašiel na futbalový alebo hokejový zápas
 - keďže Žilina vo futbale v tom čase zažívala skvelé obdobie, poriadne som zapil prvý titul v histórii. A potom aj druhý a tretí... :)
 - viedol som dlhé literárne a filozofické debaty v rôznych nočných podnikoch s viacerými študentmi a kamarátmi
 - dlhšie obdobie som strávil v Anglicku, v Prahe aj v Slovinsku
 - navštevoval som  hudobné koncerty (Horkýže slíže, Desmod, Kabát)
 - v tom čase som bol spontánny ako nikdy predtým, ani potom
 - napriek mnohým časovo náročným aktivitám som sa počas skúškového obdobia poctivo učil. Mal som rešpekt pred skúškami (najmä ústnymi), na ťaháky som sa nikdy nespoliehal
-seminárne práce sme si aj naďalej ukladali na diskety a modlili sme sa, aby nám ich počítať dokázal načítať
- stravoval som sa ako typický vysokoškolák - špagety, párky, paštéty, vlašský alebo parížsky šalát,hamburgery, bagety
- s výnimkou občasných večerných prechádzok do parku, na hrad, do mesta, na kalváriu alebo na Zobor som v podstate rezignoval na pohyb, čo sa odzrkadlilo na mojej kondícií aj  postave
 - čítaním kníh som sa snažil zvyšovať si intelekt, chodil som na semináre tvorivého písania
- bolo to obdobie, keď som sa cítil slobodný, mal som mnoho životných plánov a predstáv ako zmeniť svet k lepšiemu
  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára