nedeľa 8. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 7

.


..................................

Musím sa priznať, že dnes nemám najlepšiu náladu :( S Kristiánom sme sa pohádali, lebo má pocit, že neustále pracujem a údajne je to na úkor nášho vzťahu. Nemám ten pocit. Potom mi začal vyčítať, že sa obliekam príliš vyzývavo. Ako uznávam, vzala som si na prechádzku kratučké minišaty a vyššie sandáliky, ale to len preto, aby som trošku okorenila náš sexuálny život. Stavím sa, že vy by ste neprotestovali. Mám pravdu? :) Takže po prechádzke, na ktorej sme sa do krvi pohádali, sme celý deň sedeli doma. Rada by som zodpovedala vašu otázku, že ktorú polohu mám najradšej, ale momentálne, keď sa pozriem na svojho snúbenca, tak by som ho zabila v akejkoľvek polohe. Prečítala som si jednu odbornú knihu o dejinách psychológie a potom som už premýšľala len nad tým, čo si oblečiem do práce, aby som Vás potešila :) Našťastie, pán urazený, ide z domu o niečo skôr ako ja, tak sa budem môcť nahodiť podľa seba. A keby aj nie, kašlem naňho. Zdá sa, že aj u vás v rodine to poriadne žije, Kika sa skutočne činí a poriadne dvíha mame adrenalín. Ešte šťastie, že váš otec to všetko berie s nadhľadom a funguje ako taký mantinel. Som v každom prípade zvedavá, aké to bude mať pokračovanie. Už sa teším na pondelok, čo sa mi už roky nestalo. Takže dnes len toľko, vážne nemám náladu na dlhšie správy. V každom prípade, teším sa na Váš mail. 

s pozdravom Mgr. Lenka Náhliková  

..............................


Srdečne Váš pozdravujem, vážená slečna doktorka. U nás to bolo tiež dosť dramatické. Tatko naplánoval celodenný výlet do hôr, čo nenašlo príliš nadšenú odozvu najmä u Kiki. Napokon si povedala, že keď to musí byť, tak to mamine aspoň poriadne osladí. Vzala si neskutočne obtiahnuté kratučké džínsové kraťásky a biele tielko, z ktorého jej vybiehali obe prsia. Na nohy si obula ľahké conversey. Mama ju skoro zabila, ale ségra sa zaťala, že pokiaľ jej nedovolí ísť v tomto, potom nepôjde na výlet vôbec. Mama sa napokon podvolila. Autom sme šli asi hodinu a potom sme šliapali pešo rozľahlou dolinou, až kým sme neprišli k jednému veľkému kaňonu, kde bola priezračne čistá voda. Široko ďaleko nikoho nebolo. Kika neváhala ani minútu. Okamžite odhodila tielko, kraťasy, nohavičky aj tenisky a nahá sa hodila do vody. Mamu skoro trafil šľak. S otcom sme sa na seba nenápadne usmiali. 
"Ty jej na to nič nepovieš?" dorážala mama do otca. Ten sa s pokojom Angličana postavil, vzal svoju manželku do náručia a oblečenú ju hodil do vody. 
"Ty starý somár!" kričala mama, keď sa vynorila. Napokon jej neostávalo nič iné, ako sa povyzliekať a usušiť si veci. 
"No musím uznať, že nemáš najhoršiu postavu, matka" podpichla ju s úsmevom Kika a my s otcom sme museli len súhlasiť. Keď mama aspoň trochu vyschla, šli sme na halušky do neďalekej reštiky. Takže nakoniec to bol celkom fajn výlet. Dokonca aj ségra s maminou mali dobrú náladu. Večer sme, po dlhom čase, opäť fungovali ako rodina. Spoločne sme si pozreli jeden dramatický film a mama s otcom si v noci zaspomínali na mladé časy. Zvuky, ktoré sa ozývali z ich spálne, boli veľmi intenzívne. Dokonca aj Kika mala potrebu sa večer pohrať. Aspoň sama so sebou. Počul som ju cez múr svojej izby. To už som potom nevydržal ani ja a...
Mrzí ma, že ste dnes nemali najlepšiu náladu, slečna doktorka, ale verím, že sa to zlepší. Na záver prichádza tradičná otázka na telo. Bol som niekedy súčasťou vašich erotických predstáv? Úprimne :)

teším sa na vašu odpoveď.

Dominik 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára