sobota 7. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 6



......................................................................

Musím sa hneď na začiatku priznať, že dnes som si nevzala dovolenku iba preto, aby som mohla ísť ráno do práce a prekvapiť vás splnením úlohy. Dala som si pri výbere autfitu skutočne záležať, tak dúfam, že to oceníte. Kristán si vzal na dnes dovolenku, takže som ráno vstávala do práce sama. Mimochodom, mali ste pravdu. Pracuje v jednej veľkej súkromnej firme ako právnik.Len nechápem, čo tým chcete naznačiť. Asi sa budete čudovať, no prekvapujúco som sa dnes do práce tešila a dlho do noci som premýšľala nad tým, čím vás pozitívne navnadím. Som preto veľmi zvedavá na vaše hodnotenie a pokojne môžete byť aj kritický. Dnes som nemala veľa klientov. Jednak je leto a jednak si veľa ľudí vzalo dovolenku, aby si predĺžilo víkend. Ani som netušila, ako ma to bude baviť flirtovať s klientmi v zvodnom oblečení. A myslím si, že viacerým z nich sa to páčilo tiež. Možno ešte viacej ako mne. Vďaka vám začínam v sebe objavovať ukrytého diablika, ktorý túži z času načas nazrieť do tajných dverí. Som zvedavá, ako to bude pokračovať ďalej. 
Pýtali ste sa na moju najtajnejšiu sexuálnu túžbu. Občas v noci, keď nemôžem zaspať, tak si predstavujem, ako ma zviaže skupina neznámych mužov, ktorí ma potom odvlečú niekam na tajné miesto. Najčastejšie je to zle osvetlená špinavá miestnosť. Tam ma položia na starý gauč, na ktorom sa na mne postupne vystriedajú. Niekedy aj viacerí naraz. Táto predstava ma veľmi vzrušuje, ale pochybujem, že by som mala odvahu ju niekedy zrealizovať. Teraz, keď vám to píšem, mám už po pracovnej dobe a prstami mierim do vlhkých nohavičiek. Alebo žeby som sa ich už medzičasom zbavila?
Teším sa na vaše hodnotenie, na ďalšie zvedavé otázky a šteklivé slová. A samozrejme ma rovnako zaujíma aj to, ako sa cítite, o čom premýšľate a ako ste strávili včerajší prázdninový deň.

PS: Tu je autfit, ktorý som  na dnes zvolila :)      
                           
                                                                                                                                          

         s pozdravom Mgr. Lenka Náhliková                                                    

............................... ......................................  

Milá slečna doktorka. Včera to bol celkom pohodový deň. Mama s otcom si vzali voľno a vybrali sa niekam na nákupy. Mama bola, pri prehováraní otca, že potrebuje nové letné šaty, veľmi presvedčivá. Počul som ju do neskorej noci. Buď to tak skvelo hrala alebo sa môj tatko po dlhej dobe poriadne činil. V každom prípade ráno ani slovkom nenamietal, keď musel ísť do obchoďáku spoločne s mamou. Hoci vedel, že mu to ukrojí minimálne polovicu dňa. Ségra sa snažila využiť maminu dobrú náladu a jemne jej naznačila, že by sa potrebovala aspoň na pár minút stretnúť s tým svojim dilinom. Mamina však bola v tomto prípade neoblomná. Odniesli si to vchodové dvere, ktoré takmer vyleteli z pántov. Pousmial som sa. Kika potrebovala svoju maličkú po čase opäť vyplniť niečim iným ako len umelou hračkou alebo dlhými prstami. Úplne som jej rozumel. Čo som mal však povedať ja? Môj sexuálny život momentálne pozostáva zo šteklivých mailov, ktoré si vymieňam so svojou psychologičkou. Teda nič v zlom, je to super, ale realita je realita. Večer sme po dlhom čase jedli ako rodina. Pri spoločnom stole v jednej miestnosti. Vlastne až na ségru, ktorá ešte stále nerozdýchala, že mama jej nezrušila a dokonca ani neskrátila dvojtýždňového zaracha. Dnes som s poviedkou veľmi nepohol. Múza ma zradila. Aj preto som siahol po jednom historickom románe, ktorý sa odohráva v medzivojnovom Slovenskom štáte. História ma neskutočne baví. Najmä novodobé dejiny. Premýšľam o tom, že by som ju šiel študovať aj ďalej. To však predbieham. Mňa totiž baví hrozne veľa vecí. Väčšinou sa pre niečo nadchnem, no veľmi rýchlo vyhorím. Teraz sa opäť vrátim k rodine.
Aby Kika mamu pred spaním aspoň trochu vytočila, tesne po večeri zišla dolu schodmi v ružovom župane. Postavila sa tesne vedľa otca, ktorý zamyslene listoval v nejakej švédskej kriminálke, ktorú si len nedávno kúpil. Pohladila ho po riedkych vlasoch a pobozkala ho na líce. Potom zhodila zo seba župan a nechala ho voľne dopadnúť na plávajúcu podlahu. Mala na sebe len čipkované čierne nohavičky. Ocko, myslíš si, že som dostatočne atraktívna?" vyzývavo zatočila vypuklým zadkom, pričom si nezabudla provokačne oblízať ukazovák. "No jasné, veď si po mame" odpovedal tatko s pokojom Angličana a opäť sa ponoril do nedávno otvorenej knihy. To Kiku poriadne naštvalo, lebo nedokázala mamu  vytočiť podľa svojich predstáv.. A tak pokračovala ďalej. "Keby som nebola tvoja dcéra, dal by si si povedať, oci?" zašepkala mu do ucha, ale tak, aby sme to všetci počuli a nenápadne sa pri tom obtrela  o jeho čelo oboma prsníkmi."Spýtaj sa svojho brata, ten sa v tom lepšie vyzná " alibisticky to otec hodil na mňa. Takmer mi zabehla nedojedená paradajková polievka. "Tak a dosť, mladá dáma. Ak nechceš pridať k svojmu trestu ešte týždeň navyše, obleč si ten župan a pakuj do svojej izby" rázne zakročila mama a ukončila tak krátku erotickú vsuvku, ktorá sa stala súčasťou nášho rodinného mikro príbehu. Musím uznať, že obdivujem otca za to, ako bravúrne dokázal vykľučkovať zo zaujímavo sa vyvíjajúcej situácie. Večer sme si spoločne pozreli štvrťfinálový zápas medzi Brazíliou a Belgickom. Keďže sme obaja držali palce Európanom, boli sme nadmieru spokojní. Po skončení prenosu som sa nahol k otcovi a šepol som mu do ucha. "Dnes si to dal ako pán, myslím, keď zišla Kika dolu schodmi v tom župane" žmurkol som na neho. "Čo by si jej odpovedal, keby tam nebola mama?" zaujímalo ma. Tatko mi prstom naznačil, aby som sa k nemu naklonil o niečo bližšie. "Keď si užívam s tvojou matkou, neraz si predstavujem, že je tam namiesto nej... však vieš..." usmial sa otec a lačne si odpil z poloprázdnej plechovky, v ktorej sa nachádzal ešte zvyšok piva. Mlčky som prikývol a celkom som mu rozumel. Hoci mama vyzerala na svoj vek stále super, Kika bola jej mladučká kópia. A tatko, proste chlap, ktorý už pravdepodobne načal druhú polovicu svojho života... Vedel som, že ďalej ako po predstavu by v tomto prípade nezašiel. Nikomu tým neubližoval a takto boli vlastne všetci spokojní. Takže tak.
Ďakujem za fotku vášho autfitu, drahá slečna doktorka, ale priznám sa, čakal som niečo odvážnejšie. No keďže máte takého nemožného snúbenca bez fantázie, dávam vám druhú šancu. Tentoraz je to bohužiaľ len za tri. Vidíte, ešte aj zamestnanie som mu trafil. Nudný konzervatívny právnik, ktorý rád vystavuje svoju partnerku na obdiv. Aby som nezabudol, vaša najtajnejšia sexuálna túžba je fakt niečo a som prekvapený, ako ste sa pri jej opise odviazali. Ste dobrá, hoci sa ešte máte v oblasti sexu čo učiť. Je vtipné, že vám to píše sedemnásťročný panic. Nemyslíte? Takže na dnes asi toľko. Záverečná otázka na telo. Ktorú polohu máte najradšej? Prajem vám pekný víkend a teším sa na váš zajtrajší mail. Dúfam, že ma svojim oblečením a odpoveďami príjemne prekvapíte.

s pozdravom Dominik 

  
             

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára