piatok 6. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 5





...........................

Včera, ako ste si určite stihli všimnúť, bol štátny sviatok a preto som si aj ja užila trochu voľna. Niekoľkokrát ste mi zdôraznili, aby som ohodnotila fotografiu vašej sestry. Nenapíšem Vám priamo ako sa mi páčila, poviem len toľko, že večer, keď sme si s mojim snúbencom vášnivo užívali jeden druhého, intenzívne som pri tom myslela na Kikin úžasný zadok, čo mi dopomohlo k niekoľkonásobnému fantastickému orgazmu. Dúfam, že to ako odpoveď postačí. Poobede sme sa boli so snúbencom najesť v jednej exkluzívnej talianskej reštaurácii a podvečer sme šli navštíviť moju mamu. Inak, aby som to zjednodušila, snúbenec sa volá Kristián, takže odteraz, keď použijem toto meno, znamená to, že píšem o ňom. Vidíte, dala som vám za úlohu, aby ste písali o svojich dňoch, a bez toho, aby som si to uvedomila, sama som nabehla na túto lákavú koľaj. Premýšľala som nad tým, že sa vrátim späť k tomu, že vám budem opäť tykať, predsa len, máte sedemnásť, no potom som si povedala, že takto je to o niečo vzrušujúcejšie. Nemyslíte? :)
Pýtali ste sa ma, že na akom najbláznivejšom mieste som to robila. Asi vás sklamem, no v tomto som dosť konzervatívna, takže odpoveď znie posteľ. Prekvapený? Ale podľa včerajšej fotky, ktorú som vám poslala do mailu, musíte uznať, že sa dokážem celkom slušne odviazať treba. Nemám pravdu?
Túto správu píšem na notebooku v spálni, zatiaľ čo Kristián si dáva rýchlu sprchu. Mám na sebe biely froté župan a pod ním som úplne nahá. A nahladko upravená. Spustila som vám v hlave aspoň malý ohňostroj? Teším sa na vašu odpoveď, dúfam, že ma potešíte niečím vzrušujúcim. 

so želaním príjemného dňa Mgr. Silvia Náhliková

............................


Dobrý deň, vážená slečna doktorka. Som rád, že ste si včera trochu oddýchli a načerpali tak potrebné sily do ďalšej práce. Posledné vety vo vašom maily mi nespôsobili len malý ohňostroj, ale doslova explóziu. Podľa mňa musíte aj na diaľku cítiť tie mohutné vibrácie, ktoré prebiehajú v mojich boxerkách. Nedá mi to, aby som sa nevyjadril k vášmu snúbencovi. Je síce super, že vás vezme na obed do exkluzívnej talianskej reštiky, no to vás ako správny chlap nemôže aspoň z času načas poriadne oprieť na nejakom, hoci len poloverejnom mieste a dať vám poriadne zabrať? Keby som bol ja vašim snúbencom, kúpil by som vám kratučké minišaty, ktoré by vám odhaľovali polovicu zadku (však nech sa pokochajú aj ostatní), oprel by som vás niekde v mestskom parku a divoko by som vás nabral odzadu, pričom by som vás po celý čas prirážania držal za vlasy, až kým by sme obaja nevyvrcholili. Bolo by mi fuk, že nás sledujú náhodné pohľady okoloidúcich a keby prišla hoci aj policajná hliadka, doprial by som aj im, aby si vás poriadne užili. Prepáčte, trochu som sa nechal uniesť, no nič to nemení na mojom názore na vášho snúbenca, že je to obyčajný suchár, ktorý vám nevie dopriať poriadny zážitok. Aspoň pokiaľ ide o sex. Zaujímalo by ma, aké má povolanie. Tipoval by som ho na právnika, manažéra alebo lekára. Som ďaleko od pravdy? Pokojne mi môžete aj naďalej vykať, už som si na to zvykol a aj mne sa to páči a vyvoláva to vo mne veľmi príjemné predstavy. 
Vrátim sa k svojmu včerajšiemu prázdninovému dňu. Mama sa venovala predovšetkým domácim prácam. Oprala dve várky farebného prádla, navarila obed (sviečkovú na smotane), vyžehlila otcovi niekoľko košieľ a umyla si vlasy. Tatko dočítal knihu a napísal správu, ktorú potrebuje do budúceho týždňa odovzdať v práci. Kika bola skoro celý čas zavretá v izbe a četovala so svojim frajerom. Tentoraz sa mi ju nepodarilo odfotiť, ale nebojte sa, budem na tom poctivo makať :) 
Som už za polovicou toho francúzskeho románu, o ktorom som vám včera písal, a zatiaľ to vyzerá veľmi zaujímavo, tak dúfam, že sa to nepokazí. Pokročil som aj v písaní vlastnej poviedky. Ak si spomínate, hlavná hrdinka odišla žiť do džungle medzi ostatné amazonky... Ďalej to pokračuje tak, že si ju dala zavolať samotná kráľovná amazoniek, aby uspokojila jej najtajnejšie túžby. Ak sa to mladej šľachtičnej podarí, bude prijatá do skupiny medzi ostatné dievčatá. Tak uvidíme...
Mám pre vás návrh. Keďže máte takého nudného snúbenca a málo zaujímavých sexuálnych zážitkov, skúsim vám s tým trochu pomôcť. Dúfam, že nebudete proti. Vaša prvá úloha bude obliecť sa ako neodolateľná sexi psychologička, ktorá bude tajne zvádzať svojich klientov. Aspoň v mysli. Ale oblečiete sa naozaj. Na dôkaz toho, že ste úlohu splnili, pošlete mi fotografiu vášho oblečenia, ktorú vyhotovíte v kancelárii. Dúfam, že si dáte záležať :) 
PS: Otázka na telo: Aká je vaša najtajnejšia sexuálna túžba, ktorú by ste chceli zrealizovať?

Prajem Vám pekný zvyšok dňa a teším sa na skorú odpoveď       

Dominik 
   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára