štvrtok 5. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 4


.......................................................

Asi som mala zdôrazniť, že šírenie fotografií po sieti sa nevzťahuje len na mňa, ale aj na vašich rodinných príslušníkov, priateľov a známych. V každom prípade, ak to bol pokus prebudiť vo mne náklonnosť k ženám, tak to veľmi nevyšlo, lebo v tomto mám úplne jasno. Nehovorím, že som nad tým niekedy neuvažovala, mám na mysli to, aké by to bolo s inou ženou, ale tam to končí. Mám snúbenca, s ktorým som nadmieru spokojná a mám ho veľmi rada. Ak by som aj chcela ohodnotiť vašu sestru, musela by som vidieť viacej ako len jej nohy. Musím však uznať, že vyzerajú veľmi príťažlivo. Ak to teda môžem posúdiť z pozície nezainteresovaného človeka. Možno ak by ste mali aj nejakú jej inú fotografiu... Nie, zabudnite na to, na nič Vás nechcem navádzať. Na našich osobných stretnutiach sme sa dohodli, že budeme k sebe úprimní. Všetko, čo si píšeme, musí však ostať medzi nami, v opačnom prípade okamžite končím. Dúfam, že Vám môžem veriť. Priznám sa, že keď opisujete svoje predstavy, ktorých som súčasťou, fakt ma to dosť vzrušuje, až sa za to, ako vaša psychologička, dosť hanbím. Toto sa mi pri žiadnom klientovi ešte nestalo. Väčšina ich mailov, ktoré sú súčasťou terapie, sú formálne a veľmi strohé. Nerobím túto experimentálnu terapiu až tak dlho, no vy ste ju výrazným spôsobom ozvláštnili. V pozitívnom slova zmysle a dokonca sa začína páčiť aj mne, doslova si ju užívam a teším na každý mail prichádzajúci z vašej schránky. Nemôžem uveriť, že Vám toto všetko píšem. Prosím, nechajte si to len pre seba. Ono to všetko umocňuje aj skutočnosť, že Vašu poštu si väčšinou čítam po pracovnej dobe sama vo svojej prázdnej kancelárii. Včera som sa... och bože... jednoducho  neovládla a... na mojej narýchlo vyhotovenej svojke môžete vidieť, ako to dopadlo.



Rozhodla som sa spraviť menší kompromis. Máte právo v každom maily položiť mi jednu otázku na telo, ktorú som ochotná Vám zodpovedať. Beriete?
A teraz sa pochváľte, aký ste mali deň, ako sa cítite a čo máte nové.

s pozdravom Mgr. Silvia Náhliková 

............................................................


Vážená (zatiaľ ešte stále slečna) doktorka, musím sa priznať, že z vášho mailu sa mi postavili všetky chlpy na tele. Vrátane toho najväčšieho. Veľmi ma teší, že si začínate našu terapiu užívať. Napokon fotka, ktorú ste mi poslali, hovorí za všetko. Za seba môžem povedať len toľko, že sa budem aj naďalej snažiť, aby ste sa cítili čo najlepšie. Samozrejme, že všetko ostane medzi nami, na to sa môžete stopercentne spoľahnúť. Mám pocit, že terapia, ktorú ste navrhli, mi začína skutočne prospievať :) 
Vráťme sa k tomu, čo mám nové. Včera som si hneď po raňajkách vzal ruksak a vyrazil som na hory. Jednoducho si prečistiť hlavu a na nič nemyslieť. Darilo sa mi to len čiastočne, lebo potom som si vybavil fotku, ktorú ste mi poslali mailom a musel som si uľaviť priamo v lone prírody. Vzal som si so sebou len fľašu vody a musli tyčinku, takže mi pomerne rýchlo vytrávilo. Keď som sa vrátil z výletu, otec si čítal v kresle noviny a čakal na mamu. Kika bola zavretá vo svojej izbe a četovala s frajerom. Mala na sebe len biele nohavičky (také dosť zarezané a dlhé modré tričko) určite by ste si prišli na svoje. Zase nechala pootvorené dvere, ona fakt niekedy nerozmýšľa. Rozhodol som sa, kvôli vám, zariskovať a dal som si záväzok, že ju pri nejakej príhodnej príležitosti cvaknem na mobil. Dúfam, že si dáte na hodnotení záležať. V každom prípade dvojtýždňový trest pre ségru stále platí, nič na tom nemení ani jej odvolanie sa na najvyšší súd (moja mama nemienila o návrhu diskutovať a okamžite ho zmietla zo stolu). Otec sa do debaty pre istotu radšej ani nezapojil. Podvečer som siahol po jednom aktuálnom spoločenskom románe. Napísal ho nejaký Francúz a má takmer osemsto strán, takže nejaké dva - tri dni mám čo čítať. Zatiaľ to vyzerá zaujímavo, ale som len v prvej tretine knihy, tak to nechcem zakríknuť. Začal som pracovať na ďalšej svojej poviedke, tentoraz je to príbeh o žene pochádzajúcej zo šľachtického rodu, s veľkou sexuálnou fantáziou, ktorú nedokážu uspokojiť zajatí otroci, ani žiadni  králi či princovia a preto odchádza žiť do džungle medzi amazonky. Priznám sa, ešte netuším aké to bude mať pokračovanie, ale určite nebude chýbať sex ani krvavé scény. Však ma poznáte :)
V našej rodine vládol včera totálny stereotyp. Mama pozerala nejakú romantickú sračku, tatko jej do toho furt kecal a popri tom čítal nejakú severskú kriminálku. Tak som sa rozhodol, že vás skúsim potešiť a šiel som tajne vyhľadať Kiku, aby som mohol spraviť nejaký záber, ktorý by vás správne navnadil, keď si budete čítať tento mail sama vo svojej kancelárii po skončení pracovnej doby. Som zvedavý na váš komentár. Mne sa v každom prípade výborne zaspávalo. Predstavoval som si, ako sedíte sama vo svojej kancelári, v minišatách a vysokých sandálikoch, na šetriči obrazovky máte nastavený obrázok mojej ségry, ktorý som vám poslal do mailu, vaše dlhé štíhle prsty smerujú do vlhkých nohavičiek a... ďalej je to len na vás. 
Čakám na vašu odpoveď a ďakujem vám za vzrušujúcu fotografiu. Potešila. A to hneď niekoľkokrát.

PS: Využijem možnosť otázky na telo. Takže zaujímalo by ma, na akom najbláznivejšom mieste ste to robili... Dúfam, že odpoveď nebude posteľ :) 
Prikladám tajne zhotovený obrázok ségrinho zadku a netrpezlivo očakávam vaše kritické hodnotenie.

s pozdravom Dominik                                       
               
     



  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára