piatok 13. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 12



------------------------

Dobrý deň, v prvom rade som veľmi rada, že ste mi napísali viacej ako len pár slov. V druhom rade dúfam, že váš stav sa postupne zlepšuje. V treťom rade ďakujem za ohodnotenie autfitu, úprimne ma to potešilo :) Pýtali ste sa, čo mám nové. Takže, čo sa týka môjho milovaného Kristiána, v poslednom čase sa buď nerozprávame alebo po sebe len štekáme.Snažím sa, no mám pocit, že to už nezvládam. Neustále mi vyčíta, že každú voľnú chvíľu vysedávam práci, no keď on lieta kade tade so svojimi právnickými kamošmi, to je akože v poriadku. Vlastne ani netuším, kam furt chodia. A myslím, že radšej to ani vedieť nechcem, lebo už si namýšľam kadečo... Takže v posledných dňoch sedím nad knihami alebo premýšľaním o tom, čo bude ďalej. Mám na mysli Kristána a mňa.
O to viac ma potešil Váš mail. Dúfam, že dostanem nejakú ďalšiu úlohu od Vás, prípadne zaujímavú otázku na telo :) Ospravedlňujem sa, ale celé dni trávim osamote a už to ako mladá aktívna žena začínam dosť pociťovať... 
Ako sa máte? Cítite sa už lepšie? O čom premýšľate? Píšte, čakám na vaše slová...

s pozdravom Mgr. Lenka Náhliková

.............................

Srdečne Vás zdravím, milá slečna doktorka. Mám sa už o niečo lepšie. Povedal som si, že budem brať život tak ako príde a nebudem sa trápiť tým, čo aj tak nezmením. Znovu som sa pustil do rozpísanej poviedky. Mladá šľachtičná úspešne zložila skúšku, ktorú jej zadali vášnivé amazonky, čim sa stala jednou z nich. Ako bude pokračovať príbeh ďalej, zatiaľ netuším. Objednal som si dve knižky, tak sa neviem dočkať, kedy mi pípne správa o tom, že si ich môžem prísť vyzdvihnúť do kníhkupectva. Mama s otcom si berú od budúceho týždňa dovolenku. Asi im zahoreli po dlhom čase lýtka a my s Kikou to teraz musíme nejako pretrpieť. Obaja dúfame, že ich to čoskoro prejde. Už som fakt nadržaný. Keď ide okolo mňa ségra v kraťasoch alebo v tielku, na ktorom jej voľne padajú ramienka, tak väčšinou neodolám a otočím sa za ňou. Mám pocit, že tá mrcha si užíva, keď ma môže týrať. Tatko je na tom podobne. Našťastie prišla tá fotka od vás. Aspoň na pár minút mi pomohla zabudnúť na všetko ostatné... Premýšľam nad úlohou pre Vás. Mohli by ste si obliecť do práce pod oblečenie nejaké fakt rajcovné prádelko a počas obednej prestávky sa v ňom odfotiť. Som zvedavý, či to zvládnete :) A ešte otázka (na telo) na záver: Na akom najodvážnejšom mieste ste si to robili rukou? Dúfam, že mi nebudete klamať, slečna doktorka. :) Aby som nezabudol, ešte ste mi nezodpovedali poslednú otázku: Bol som súčasťou niektorej z vašich sexuálnych predstáv?
Zatiaľ sa majte pekne, pracujte na svojej úlohe, netrápte sa vzťahom a užívajte si život. Nemali by ste náhodou toto hovoriť vy mne? Život je plný paradoxov. 

s pozdravom Dominik 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára