štvrtok 9. februára 2017

TOP 20 (rebríček toho najlepšieho, čo som doteraz prečítal)

Vzhľadom na to, že som prečítal stovky kníh, bolo dosť ťažké vybrať úplne tie naj. Po dlhom premýšľaní som dospel k nasledujúcemu rebríčku. Keďže 20 je u väčšiny ľudí obľúbené číslo, rozhodol som sa pri ňom ostať aj ja.  




1) Jack London - Martin Eden, Majster alkohol

2) Haruki Murkami - Kafka na pobreží, Nórske drevo

3) George Orwell - Zvieracia farma, 1984

4) John Irving - Modlitba za Owena Meanyho

5) Irving Stone - Smäd po živote  

6) Bohumil Hrabal - Nežný barbar, Obsluhoval som anglického kráľa

7) Milan Kundera - Neznesiteľná ľahkosť bytia, Smiešne lásky

8) Rudolf Vrba - Utiekol som z Osvienčimu

9) John King - Futbalová fabrika

10) Charles Bukowski - Šunkový nárez

11) F. M. Dostojevskij - Zločin a trest, Diablom posadnutí

12) C.D. Payne - Nick Twisp

13) Michel Houellebecq - Elementárne častice, Platforma, Možnosť ostrova

14) Erich Maria Remarque - Na západe nič nové, Iskra života

15) J.M. Guenassia - Klub nenapraviteľných optimistov

16) J.D. Salinger - Kto chytá v žite

17) John Steinbeck - O myšiach a ľuďoch

18) C. R. Zafón - Tieň vetra

19) John Boyne - Chlapec v pásikavom pyžame

20) Jeffrey Archer - Kain a Ábel 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára