štvrtok 12. júla 2018

PRÁZDNINOVÝ DENNÍK

DEŇ 11


....................

Dobrý deň, rozhodla som sa, že Vám pošlem pondelňajšiu fotku môjho autfitu, možno Vám to spríjemní náladu a nepriamo Vás to donúti zdôveriť sa mi so svojimi problémami. Ospravedlňujem sa za zlú kvalitu záberu, snáď mi to odpustíte. Po dlhej úvahe som sa rozhodla dať vám ešte jednu, POSLEDNÚ šancu, hoci to bežne nerobím.Na druhej strane, nenapíšem o sebe jedinú vetu navyše, pokiaľ mi nepošlete aspoň trochu rozvitejší mail. Myslím, že je to férový kompromis. Dúfam, že sa máte už lepšie a urobíte mi radosť.

s pozdravom Mgr. Lenka Náhliková                                                           




..................

Vážená slečna doktorka, z Vášho mailu jasne cítiť odmeranosť a sklamanie. Veľmi sa tomu nečudujem, keďže si uvedomujem, že som porušil našu dohodu a verte, úprimne ma to celé mrzí. Mám trochu problémy sám so sebou a možno sa až príliš nad všetkým zamýšľam. Ide o to, že mám pocit, akoby nič nešlo podľa mojich predstáv. Premýšľam nad budúcnosťou, nad tým, čo bude ďalej. Veľa času mi momentálne zaberajú knihy, ktoré čítam ako na bežiacom páse. Písanie mi veľmi nejde, cítim sa v tomto smere totálne vyhorený. Otec s mamou sa po tom nedávnom výlete do hôr správajú ako tínedžeri, občas mi to ide poriadne na nervy. Ségra má stále zaracha, ale už sa s tým čiastočne zmierila. Celý deň si píše alebo telefonuje s tým dilinom, ktorý jej tlačí do hlavy samé kraviny. Aj by som jej povedal svoj názor, ale v tomto rozpoložení sa radšej vyhýbam akýmkoľvek hádkam. Obávam sa, že by som mohol povedať niečo, čo by som neskôr ľutoval. Dokonca ani to počasie sa nepodobá letu, ide mi to všetko na nervy. Ale nebojte sa, zatiaľ to zvládam a nemusíte sa obávať najhoršieho. O pár dní sa nadýchnem a bude to oveľa lepšie.
Skúste sa podeliť o svoje zážitky, úprimne ma zaujíma, čo máte nové. Ďakujem za fotku, váš skvelý outfit hodnotím známkou 1- , aby ste neboli príliš namyslená. :) Ďakujem, že ste to so mnou nezabalili a dali ste mi šancu. Naozaj si to cením. 

Prajem vám pekný deň a teším sa na váš mail. 
                                                                          
Dominik

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára