utorok 8. augusta 2017

ROZHOVOR SO SVOJÍM VNÚTROM

10 OTÁZOK 



otázka č.1: Čo pre teba znamenajú knihy?

odpoveď: Keby som napísal, že knihy sú môj život, bolo by to trochu smiešne a patetické. Preto radšej odpoviem, že knihy sú dôležitou súčasťou môjho života.

otázka č.2: Ktorá kniha ťa  najviac sklamala?

odpoveď: Spomeniem takú známejšiu z poslednej doby - Paula Hawkins - Dievča z vlaku

otázka č.3: Ktorá kniha je podľa tvojho názoru najviac preceňovaná? 

odpoveď: Paulo Coelho - Alchymista 

otázka č.4: Ktorou literárnou postavou by si chcel byť, keby si mal tú možnosť?

odpoveď: Nickom Twispom (ale len v prvých dvoch dieloch, ostatné už išli dole vodou)

otázka č.5: Keby za tebou niekto prišiel a povedal ti: "Rozhodni sa, čoho sa v živote vzdáš. Buď nebudeš mať do konca života žiaden sex alebo neprečítaš jedinú knihu." Čoho by si sa vzdal? 

odpoveď: Radšej diplomaticky pomlčím :) 

otázka č. 6: Ktorá literárna postava je tvoja najobľúbenejšia?

odpoveď: fúúú... Nedokážem si vybrať len jednu, preto ich musím vymenovať viacej: Richard Krauz, Harry Hole, Cormoran Strike, Alfred Wetzler, Martin Eden

otázka č.7: Ktorá postava ťa najviac rozosmiala?

odpoveď: prostoduchý Viťok z románu Kozľa v mlieku

otázka č.8: Neraz si použil vo svojich recenziách termín "čitateľský orgazmus."Môžeš vysvetliť, čo si pod ním predstavuješ?

odpoveď: V krátkosti "čitateľský orgazmus" pre mňa znamená duševný a emocionálny súzvuk, jemné vibrovanie, ktoré vzniká ako dôsledok naplnenia čitateľského očakávania. Pekná kravina, ale tak nejako to vnímam :)

otázka č.9: Koľko peňazí si minul na kúpu kníh?

odpoveď: Myslím, že keby sa to všetko spočítalo, tak by to možno vyšlo na celkom slušné ojazdené auto. Ale som rád, že chodím pešo. Nemenil by som :)

otázka č.10: Ktorá kniha ti spôsobila najväčšie zimomriavky?

odpoveď: Utiekol som z Osvienčimu a 1984. 

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára