sobota 27. mája 2017

10 PRÍKLADOV, ŽE POMALIČKY ZAČÍNAM STARNÚŤ ( subjektívny prieskum)

Kedysi a dnes




1. namiesto horkastého pivečka dávam prednosť radler -ovým patokom.

2. popiskujem si popové sračky namiesto rockových vypaľovačiek.

3. kedysi som si na druhý deň obliekol tričko, ktoré bolo najmenej cítiť potom a cigaretovým dymom, teraz mám väčšinu handier značkových a vyvoňaných

4. v minulosti som neriešil žiadne účesy. Ako som sa ráno zobudil, tak som vypadol z domu. Dnes sa  prehrabávam vo vlasoch ako pako.

5. bol som viacej spontánny. Stačilo mi zavolať "Poďme na pivo" a ja som šiel. Dnes to potrebujem vedieť tri dni dopredu.

6. vyhovuje mi istý stereotyp. Keď mi ho niekto nabúra, som z toho vykoľajený. V minulosti mi to bolo fuk.

7. Keď sa stretnem s kamarátmi, nostalgicky spomíname na minulosť. Kedysi sme riešili prítomnosť a budúcnosť.

8. slečny, za ktorými sa nenápadne otáčam, mi začínajú vykať. Ou, nepríjemný pocit.

9. knihy boli kedysi spestrením môjho každodenného života. Dnes sú jeho dôležitou súčasťou.    

10. Pred rokmi som veril, že svet  môžem zmeniť. Dnes som už len jeho nepodstatnou súčasťou. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára