nedeľa 21. januára 2018

Mesiac alebo tridsať dní (poviedka na pokračovanie)


JUBILEJNÝ DVADSIATY DEŇ (NEDEĽA)





Keď som sa dnes ráno zobudil, Klára už bola preč. Zapol som si facebook a hneď mi naskočilo niekoľko nových správ.

- čau kámo, o hodinu mi odlieta lietadlo do Bruselu. idem na tú stáž, čo mi vybavil foter. kašli na bulvár. Dnes si tam ty, zajtra niekto iný. na tieto veci sa rýchlo zabúda. inak párty bola super. opatruj sa. 
PS: tento rok sme bez titulu. City to má vo vrecku. Zmrdi :)  -

Konečne som zistil, ktorý Manchester je ten pravý. (podľa Strieborného).

- dík za párty aj za to ostatné. Drž sa. - odpísal som Jedličkovi.

..........................

Ďalšia správa prišla od Laury. - ty kokso, to je prúser ako dvere. brežná nás v pondelok roznesie v zuboch. môžem si od zajtra hľadať novú prácu... :( si OK? -

- neboj, to sa poddá. do zajtra emócie trochu opadnú. inak s kikou ste to parádne roztočili. aspoň čo si pamätám :)  -

- ty si somár :) nedráždi ma... :( Ale dik... -

- ŇZ. drž sa. vidíme sa zajtra v práci :) 




............................

Ďalšia správa bola od Hronskej. Od Hronskej???

- Ahoj Tomáš, nevidel si moje nohavičky? Nemôžem ich nikde nájsť. -
- bohužiaľ. asi ostali v podniku, pani Hronská - odpísal som svojej staršej kolegyni.
- Už si zabudol, že sme si potykali? -
- prepáč, pani Hronská, vlastne Iveta, ale od istého momentu mám okno ako Praha - 
- Haha, tak zajtra v práci -  
- OK, peknú nedeľu, Iveta -
- Ďakujem. Aj tebe Tomáško :) - 

................................

Ďalšia správa prišla od Kristínky.
- ty brďo, nevieš prečo som sa zobudila nahá v posteli vedľa deda jozefa??? mám totálny výpadok -
- kika, daj si pauzu, lebo mám pocit, že strácaš nad sebou kontrolu :)  - 
- Asi máš pravdu. Ale práve sa zobudil a pekne mu stojí. na jeho vek. musím to využííííť - :P pa    
- maj sa pekne, ty krowka neukojená :) - 

............................



Kľúč zaštrngotal v zámke. Ďalší zvuk sa podobal odkopnutiu čižiem do police. Zvuk bosých nôh. Nahnevané kroky. Sa blížia...
Noviny skončili na mojej hlave. 
"Keďže ťa ešte stále milujem, dávam ti presne minútu na to, aby si mi to vysvetlil" skríkla Klára a ruky si založila v bok. "Ak mi nepodáš rozumné vysvetlenie, sťahujem sa späť k našim. Čakám." Teatrálne sa pozerala na svoje náramkové hodinky, akoby mi naozaj stopovala čas...
"Vieš ja..."
"Päťdesiat sekúnd" upozornil ma Klárin nahnevaný hlas.
Nalistoval som piatu stranu. Vlastne dvojstranu. No doriti. 
"Štyridsať" stopovala ďalej.
"Ja neviem. Niekto nám tam nasypal nejaké drogy, nič si nepamätám, mám okno, ja..."
"Pol minúta."
"Veď na tých fotkách možno ani nie som ja. Je tam vidieť len môj..."
"Už si zabudol koľkokrát som ho mala medzi nohami aj v ústach? Rozoznám ho na dva kilometre. Máš ešte dvadsať sekúnd" pripomenula mi zostávajúci čas moja priateľka.
"Tomu chlapovi, čo to fotil, museli zaplatiť. Bol najatý."
"Cŕŕŕń. Je mi ľúto, tvoj čas práve vypršal" mykla ramenami Klára a otvorila svoju skriňu s oblečením. Na zem položila svoj veľký cestovný kufor a bez slova doň začala hádzať svoje osobné veci. 
"Mrzí ma to. Nechcem sa rozísť. Prosím ťa, rozmysli si to" snažil som sa ju počas balenia objať. Bez problémov sa mi vytrhla z náruče. 
"Na to si mal myslieť skôr " zavrčala a pokračovala v balení. 
Spod sukne jej trčali čipkované tangá. To ma okamžite postavilo do pozoru. Vrhol som sa na ňu a začal som z nej strhávať oblečenie. 
"Prestaň, čo robíš, šibe ti?!" metala sa ako pred znásilnením. Ak s tým okamžite neprestaneš tak..."

Ležali sme vedľa seba nahí a snažili sme sa nabrať dych. "Znamená to, že mi odpúšťaš?" pozrel som jej do očí. 
"Znamená to, že premýšľam, čo bude s nami ďalej" odpovedala pošepky a schúlila sa do klbka ako bezbranný novorodenec.
"Nechcem ťa stratiť" povedal som po dlhej odmlke a hladil som jej pri tom chrbát..
"Ja si to všetko potrebujem premyslieť" povzdychla si Klára a zdvihla sa zo zeme. Obliekla si tielko a nohavičky a išla postaviť vodu na čaj. Ja som aj naďalej hľadel do stropu a premýšľal som nad tým, aké by to bolo skvelé dávať ich obe naraz. V tej chvíli som si uvedomil, že som ešte dnes neraňajkoval. Dostal som hroznú chuť na miešané vajíčka na slaninke. "Klára?"   
      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára